Monitorizare media internațională
Ţi-ar plăcea să afli ce se spune despre brandul tău, despre compania pe care o reprezinţi sau despre produsele şi serviciile acesteia în presa internaţională? Acest lucru este posibil dacă accesezi serviciile de monitorizare media internaţională de la Klarmedia.
Echipa noastră ştie că imaginea unui brand se construieşte atât în interiorul graniţelor unei ţări, cât şi în afara lor. Strategiile şi acţiunile eficiente de comunicare nu au, de fapt, graniţe şi limite, aşa că nici monitorizarea şi analizarea lor nu ar trebui să aibă.
Monitorizare media internațională
Ţi-ar plăcea să afli ce se spune despre brandul tău, despre compania pe care o reprezinţi sau despre produsele şi serviciile acesteia în presa internaţională? Acest lucru este posibil dacă accesezi serviciile de monitorizare media internaţională de la Klarmedia.
Echipa noastră ştie că imaginea unui brand se construieşte atât în interiorul graniţelor unei ţări, cât şi în afara lor. Strategiile şi acţiunile eficiente de comunicare nu au, de fapt, graniţe şi limite, aşa că nici monitorizarea şi analizarea lor nu ar trebui să aibă.
Ce este monitorizarea media internaţională?
Serviciile de monitorizare şi analiză media îşi au originea în press clipping, o strategie care a apărut în anii 1800. La acea vreme, această tehnică presupunea decuparea și colectarea articolelor din ziarele vremii, care menționau anumite nume, branduri sau companii. Acest lucru era necesar pentru asigurarea unei bune imagini în presă şi, implicit, în faţa publicului larg.
Odată cu trecerea timpului, lumea s-a schimbat: procesul de globalizare a însemnat că numeroase companii s-au extins cu mult dincolo de graniţele ţării lor de origine, accesând permanent noi pieţe. Odată cu intrarea pe aceste pieţe internaţionale, companiile s-au confruntat şi cu nevoia de a-şi adapta strategiile de comunicare.
Când vorbim despre monitorizare media internaţională, vorbim despre o serie de strategii, tehnici şi acţiuni care presupun urmărirea şi măsurarea imaginii unui brand în media din întreaga lume.
Ce este monitorizarea media internaţională?
Serviciile de monitorizare şi analiză media îşi au originea în press clipping, o strategie care a apărut în anii 1800. La acea vreme, această tehnică presupunea decuparea și colectarea articolelor din ziarele vremii, care menționau anumite nume, branduri sau companii. Acest lucru era necesar pentru asigurarea unei bune imagini în presă şi, implicit, în faţa publicului larg.
Odată cu trecerea timpului, lumea s-a schimbat: procesul de globalizare a însemnat că numeroase companii s-au extins cu mult dincolo de graniţele ţării lor de origine, accesând permanent noi pieţe. Odată cu intrarea pe aceste pieţe internaţionale, companiile s-au confruntat şi cu nevoia de a-şi adapta strategiile de comunicare.
Când vorbim despre monitorizare media internaţională, vorbim despre o serie de strategii, tehnici şi acţiuni care presupun urmărirea şi măsurarea imaginii unui brand în media din întreaga lume.
De ce ai nevoie de servicii de monitorizare media internaţională?
Dacă compania pe care o reprezinţi activează şi în afara ţării, ştii deja cât de important este să fii mereu la curent cu tot ce se spune despre brandul tău la nivel internaţional, dar şi să te asiguri că toate informaţiile care apar în media se potrivesc cu povestea şi cu valorile acestuia.
Primul pas în acest sens este acela de a te asigura că ai acces zilnic la toate aceste informaţii. Rapoartele de monitorizare media internaţională pot fi zilnice dar si săptămânale, lunare sau periodice. Fiecare dintre acestea este creat special pentru a răspunde corect nevoilor tale reale.
De ce ai nevoie de servicii de monitorizare media internaţională?
Dacă compania pe care o reprezinţi activează şi în afara ţării, ştii deja cât de important este să fii mereu la curent cu tot ce se spune despre brandul tău la nivel internaţional, dar şi să te asiguri că toate informaţiile care apar în media se potrivesc cu povestea şi cu valorile acestuia.
Primul pas în acest sens este acela de a te asigura că ai acces zilnic la toate aceste informaţii. Rapoartele de monitorizare media internaţională pot fi zilnice dar si săptămânale, lunare sau periodice. Fiecare dintre acestea este creat special pentru a răspunde corect nevoilor tale reale.
Noi pieţe, noi oportunităţi de succes
Extinderea business-ului unei compani pe noi pieţe înseamnă acces la noi oportunităţi de succes, dar şi noi responsabilităţi. Una dintre acestea este, fără îndoială, aceea de a-ţi adapta strategiile de comunicare, marketing şi vânzări la particularităţile acestor noi pieţe. Serviciile de monitorizare media internaţională reprezintă soluţia perfectă în acest sens deoarece acestea te vor ajuta să vezi care este imaginea companiei, a brandului şi a produselor tale în media internaţională, dar şi în raport cu concurenţa globală. Astfel, vei putea să-ţi adaptezi strategiile de comunicare într-un mod inteligent.
Pe scurt, rapoartele şi analizele media internaţionale te ajută să rămâi mereu la curent cu evoluţia brandului pe care îl reprezinţi în presa globală, permiţându-ţi să-ţi adaptezi continuu strategiile astfel încât să ai parte de succes.
Noi pieţe, noi oportunităţi de succes
Extinderea business-ului unei compani pe noi pieţe înseamnă acces la noi oportunităţi de succes, dar şi noi responsabilităţi. Una dintre acestea este, fără îndoială, aceea de a-ţi adapta strategiile de comunicare, marketing şi vânzări la particularităţile acestor noi pieţe. Serviciile de monitorizare media internaţională reprezintă soluţia perfectă în acest sens deoarece acestea te vor ajuta să vezi care este imaginea companiei, a brandului şi a produselor tale în media internaţională, dar şi în raport cu concurenţa globală. Astfel, vei putea să-ţi adaptezi strategiile de comunicare într-un mod inteligent.
Pe scurt, rapoartele şi analizele media internaţionale te ajută să rămâi mereu la curent cu evoluţia brandului pe care îl reprezinţi în presa globală, permiţându-ţi să-ţi adaptezi continuu strategiile astfel încât să ai parte de succes.