Monitorizare presă scrisă

Ţi-ar plăcea să ai acces la toate articolele care menţionează numele companiei, brandului şi produselor tale în ziare, reviste şi alte publicaţii scrise? Acest lucru este posibil dacă accesezi serviciile de monitorizare presă scrisă de la Klarmedia! Vei avea la dispoziţie materialele scrise apărute în publicaţiile cotidiene, săptămânale, lunare şi periodice din presa locală, naţională şi internaţională. În plus, este bine să ştii că vei avea acces şi la apariţiile concurenţilor tăi, lucru care te va ajuta să-ţi îmbunătăţeşti strategiile de marketing, comunicare şi vânzări!

Aşa, vei fi mereu la curent cu apariţiile critice din presa scrisă, dar și cu trendurile după care se ghidează publicațiile influente. Mai mult, ulterior poţi folosi serviciile de analiză media pentru a înțelege şi mai bine datele şi modul în care acestea afectează reputația brandului tău!

Monitorizare presă scrisă

Ţi-ar plăcea să ai acces la toate articolele care menţionează numele companiei, brandului şi produselor tale în ziare, reviste şi alte publicaţii scrise? Acest lucru este posibil dacă accesezi serviciile de monitorizare presă scrisă de la Klarmedia! Vei avea la dispoziţie materialele scrise apărute în publicaţiile cotidiene, săptămânale, lunare şi periodice din presa locală, naţională şi internaţională. În plus, este bine să ştii că vei avea acces şi la apariţiile concurenţilor tăi, lucru care te va ajuta să-ţi îmbunătăţeşti strategiile de marketing, comunicare şi vânzări!

Aşa, vei fi mereu la curent cu apariţiile critice din presa scrisă, dar și cu trendurile după care se ghidează publicațiile influente. Mai mult, ulterior poţi folosi serviciile de analiză media pentru a înțelege şi mai bine datele şi modul în care acestea afectează reputația brandului tău!

Ce este și cum a apărut monitorizarea media?

Toate serviciile de monitorizare media derivă din press clipping, o strategie care a apărut în anii 1800. La vremea respectivă, aceasta includea decuparea și colectarea articolelor din ziarele vremii, care menționau anumite nume, branduri sau companii. Istoricii arată că prima agenție de press clipping a fost fondată de Henry Romeike în aceeași perioadă, cu intenția de a ajuta persoanele publice importante să țină pasul cu aparițiile lor din presă. Lumea s-a schimbat şi, odată cu ea, s-a schimbat și presa. După ce a apărut radioul şi televiziunea, a devenit din ce în ce mai greu ca persoanele şi companiile importante să afle ce se spune despre ele în mass-media.

Încă de la 1800 agenţiile de press clipping şi-au ajutat clienţii să afle ce se spune despre ei în presă. Acum, este şi mai important! Vestea bună este că îţi punem la dispoziţie cele mai noi tehnologii pentru a ţine pasul cu presa scrisă.

Ce este și cum a apărut monitorizarea media?

Toate serviciile de monitorizare media derivă din press clipping, o strategie care a apărut în anii 1800. La vremea respectivă, aceasta includea decuparea și colectarea articolelor din ziarele vremii, care menționau anumite nume, branduri sau companii. Istoricii arată că prima agenție de press clipping a fost fondată de Henry Romeike în aceeași perioadă, cu intenția de a ajuta persoanele publice importante să țină pasul cu aparițiile lor din presă. Lumea s-a schimbat şi, odată cu ea, s-a schimbat și presa. După ce a apărut radioul şi televiziunea, a devenit din ce în ce mai greu ca persoanele şi companiile importante să afle ce se spune despre ele în mass-media.

Încă de la 1800 agenţiile de press clipping şi-au ajutat clienţii să afle ce se spune despre ei în presă. Acum, este şi mai important! Vestea bună este că îţi punem la dispoziţie cele mai noi tehnologii pentru a ţine pasul cu presa scrisă.

De ce ai nevoie de serviciile de monitorizare presă scrisă?

Oamenii de comunicare şi marketerii înţeleg exact cât de important este să ştii ce se spune despre brandul tău, dar şi să te asiguri că toate informaţiile care apar în media se potrivesc cu povestea şi cu valorile companiei tale. Primul pas în acest sens este acela de a fi corect informat, zi de zi. Acest lucru este posibil doar dacă ai acces la rapoarte zilnice de monitorizare presă scrisă. Indiferent dacă vorbim despre ziare, reviste sau reviste de specialitate, rapoartele zilnice de la Klarmedia îţi pun la dispoziţie toate articolele despre brandul tău şi concurenţii lui, într-un singur loc.În plus, vei avea acces şi la platforma online care integrează toate aceste rapoarte şi multe alte servicii!

De ce ai nevoie de serviciile de monitorizare presă scrisă?

Oamenii de comunicare şi marketerii înţeleg exact cât de important este să ştii ce se spune despre brandul tău, dar şi să te asiguri că toate informaţiile care apar în media se potrivesc cu povestea şi cu valorile companiei tale. Primul pas în acest sens este acela de a fi corect informat, zi de zi. Acest lucru este posibil doar dacă ai acces la rapoarte zilnice de monitorizare presă scrisă. Indiferent dacă vorbim despre ziare, reviste sau reviste de specialitate, rapoartele zilnice de la Klarmedia îţi pun la dispoziţie toate articolele despre brandul tău şi concurenţii lui, într-un singur loc.În plus, vei avea acces şi la platforma online care integrează toate aceste rapoarte şi multe alte servicii!

O şansă de a reacţiona rapid la crize, dar şi la oportunităţi

Cu ajutorul serviciilor de monitorizare presă scrisă, acţionarii, managerii şi comunicatorii au şansa de a reacţiona rapid la crizele din industrie, dar şi la trenduri şi la noi oportunităţi. Având acces la conținutul tipărit care menţionează brandul lor, concurenţii sau industria în care fac parte, aceştia pot citi rapid toate reportajele, recenziile sau ştirile care vor influenţa piața în scurt timp. Important este şi că fac acest lucru imediat ce articolele sunt publicate, cum ies din tipar, ceea ce le dă posibilitatea de a anticipa orice criză sau nouă oportunitate.

Vorbim despre monitorizare presă scrisă pentru că ai nevoie să identifici tot ce se scrie despre compania, brandul şi produsele tale, dar şi despre concurenţii tăi. În plus, aceste servicii îţi dau ocazia să descoperi şi jurnaliştii, sursele media și mesajele care rezonează cu publicul tău și care îl pot influenţa. Totul, pentru o strategie eficientă de comunicare!

O şansă de a reacţiona rapid la crize, dar şi la oportunităţi

Cu ajutorul serviciilor de monitorizare presă scrisă, acţionarii, managerii şi comunicatorii au şansa de a reacţiona rapid la crizele din industrie, dar şi la trenduri şi la noi oportunităţi. Având acces la conținutul tipărit care menţionează brandul lor, concurenţii sau industria în care fac parte, aceştia pot citi rapid toate reportajele, recenziile sau ştirile care vor influenţa piața în scurt timp. Important este şi că fac acest lucru imediat ce articolele sunt publicate, cum ies din tipar, ceea ce le dă posibilitatea de a anticipa orice criză sau nouă oportunitate.

Vorbim despre monitorizare presă scrisă pentru că ai nevoie să identifici tot ce se scrie despre compania, brandul şi produsele tale, dar şi despre concurenţii tăi. În plus, aceste servicii îţi dau ocazia să descoperi şi jurnaliştii, sursele media și mesajele care rezonează cu publicul tău și care îl pot influenţa. Totul, pentru o strategie eficientă de comunicare!

Alte instrumente de monitorizare media

Alte instrumente de monitorizare media