Info Klarmedia, Newsroom

Klarmedia a preluat Media Image, prima companie românească axată exclusiv pe furnizarea de servicii de monitorizare şi analiză media

În toamna anului 2022, Klarmedia, agenţia de monitorizare şi analiză media specializată în furnizarea de soluţii inteligente, a anunţat preluarea şi integrarea Media Image Group. Aceasta din urmă este prima companie românească axată exclusiv pe furnizarea de servicii de monitorizare şi analiză media, fiind înfiinţată în 1999. Mutarea a consolidat poziţia Klarmedia pe piaţă, confirmând încă o dată că aceasta este cel mai important furnizor de produse şi servicii specifice în prezent, dar şi un important jucător pe piaţa internaţională.

Despre preluarea şi integrarea Media Image Group

Media Image a luat naştere în 1999, fiind prima companie creată exclusiv pentru a furniza produse şi servicii de monitorizare şi analiză media pe piaţa românească. Cu un acţionariat local, compania a fost lider de piaţă în România vreme de 15 ani, dar s-a extins şi în afara graniţelor. Prin deschiderea unui birou la Chişinău, în 2010, Media Image Group s-a impus drept unul dintre cei mai importanţi concurenţi în domeniu şi în ţara vecină. În acelaşi an, presa o numea “cea mai importantă companie de monitorizare de presă şi analiză de conţinut media care activează pe piaţa românească.”

Klarmedia a fost fondată în 2015 de Octavian Petrescu, Ionuț Anastase şi Ramona Pîrvulescu, profesionişti cu vastă experienţă în domeniul monitorizării şi analizei media. Agenţia de monitorizare şi analiză media specializată în furnizarea de soluţii inteligente s-a bazat încă de la început pe simbioza dintre tehnologia de vârf în domeniu şi experienţa propriei echipe de specialişti. Klarmedia a pus accent pe platforma online creată de agenţie, care le oferă clienţilor săi oportunitatea de a urmări menţiunile de pe toate canalele media relevante: presa scrisă centrală și regională, radio, TV, online şi social media.

Declaraţiile reprezentanţilor celor două companii

„Încă de la lansarea Klarmedia, am căutat să oferim clienţilor nu doar acces la surse de informaţii, ci date esenţiale pentru decizii de business, prezentate într-un format uşor de parcurs, actualizate în timp real şi completate de analize calitative. În scurt timp de la înfiinţare, am reuşit să devenim principala alegere a utilizatorilor de monitorizare media din România şi acest lucru ne-a motivat să investim constant în tehnologii, oameni şi know-how analitic pentru a ne susţine clienţii într-o perioadă de schimbări accelerate. Ne bucurăm să putem extinde paleta de clienţi şi acoperirea geografică, alături de un partener cu expertiză vastă în industrie,” a declarat Octavian Petrescu, co-fondator Klarmedia.

La rândul lui, Miron Mateescu, partener şi director de marketing la Media Image Group, a vorbit despre importanţa preluării şi integrării companiei în cadrul Klarmedia. „Astăzi facem un pas important pe piaţa de monitorizare din România, graţie experienţei celor două echipe şi resurselor comune dezvoltate. Împreună, cunoaştem nevoile clienţilor, dinamica industriilor şi putem oferi acces la un serviciu integrat menit să devină un sprijin mai puternic pentru companii în activitatea lor,” a declarat Mateescu la vremea respectivă. În scurt timp, previziunile acestuia s-au dovedit a fi adevărate, iar Klarmedia s-a impus drept important jucător pe piaţa serviciilor de monitorizare şi analiză media.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *